Nespresso har suksess med bruk av SMS i sine kampanjer
Med en tilstedeværelse i nesten 60 land og et globalt butikknettverk av over 300 eksklusive Nespresso-boutiques, er Nespresso pioneren og referansen til porsjonskaffe av høyeste kvalitet.

Nespresso bruker SMS i sine kampanjer til privatkunder med suksess. Kunder som har avgitt samtykke til SMS-promotering, mottar ved ulike kampanjer en SMS med nyhetsinformasjon og med mulighet for å bestille nye kapsler på direkten. Nespresso har som følge av suksessen med SMS-bestilling i Norge, nå også tatt i bruk SMS-bestilling i Danmark, Sverige og Finland.
«SMS gir oss muligheten til å kommunisere effektivt med de av våre kunder som ønsker dette»
Kathrine Hoff, Marketing Manager Nespresso Norge
Nespresso er kjent for sin fantastiske kundeoppfølging, og ViaNett er stolte av å ha et så offensivt og profesjonelt selskap i sin kundeportefølje. Resultatene de har oppnådd med sin SMS-satsning har vært både imponerende og inspirerende.
Skriv ut artikkelen